lördag 31 december 2011

Året var 2011 när jag...





... äntligen flyttade till Campus



... reste till finaste staden Paris




... festade genom våren med mina goaste tjejkompisar på campus



... blev antagen till projektgruppen amår12 och jobbade med det hela året



... med en bitteljuv känsla såg sista Harry Potter filmen



... fick äran att bli gudmor till sötaste Claudia



... återförenades med tjejkompisarna och en grym hösttermin kom igång




... fick vara kicker på KomMedias galna nollning





... hade två fantastiska helger i Stockholm 

Mycket shopping, fikande, skratt med goda vänner, dansande och annat fint att minnas! Jag hann med mycket under året, 2011 var helt enkelt ett fantastiskt år.
Men jag känner på mig att 2012 kommer bli ännu bättre!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com